Dla biznesu: reklama outdoor

iennie przejeżdżają obok nich, jednak dobra ich lokalizacja pozwala na dotarcie do sporej liczby nowych klientów. Dzięki temu w wielu przypadkach udaje się znacznie podnieść poziom sprzedaży konkretnych produktów w jakimś sklepie.

Dla biznesu: reklama outdoor

Stojące przyczepy reklamowe

W niektórych częściach miasta znajdują się stacjonarne przyczepy reklamowe. Takie stojące przyczepy reklamy mogą się wprawdzie opatrzeć osobom, które codziennie przejeżdżają obok nich, jednak dobra ich lokalizacja pozwala na dotarcie do sporej liczby nowych klientów. Dzięki temu w wielu przypadkach udaje się znacznie podnieść poziom sprzedaży konkretnych produktów w jakimś sklepie. Jest to bardzo ważne dla osób kierujących sklepami meblowymi czy budowlanymi, że mogą korzystać z różnego rodzaju metod reklamy. Wiedzą, że ich klientami są osoby w różnym wieku, dlatego sięgają także po przyczepy reklamowe. Mogą one być oświetlane, a dzięki temu zwracać na siebie uwagę. Jest to bardzo ważne, ponieważ daje gwarancję skuteczności reklamy.


Inwestycja w reklamę

Inwestowanie marketing outdoor jest często jednym z podstawowych czynników wpływających na pozyskiwanie nowych klientów przez firmy. Do najpopularniejszych metod reklamy outdoor należą między innymi banery reklamowe, które stawia się przy drodze oraz reklamy stojące na parkingach, które również są banerami.

Ostatnio również dość popularne staje się reklamowanie poprzez podróżujący pojazd z nagłośnieniem- jest to tak zwana reklama mobilna. Pozwala ona na dotarcie do dość szerokiego grona odbiorców w stosunkowo krótkim czasie i przy niedużych kosztach. Dlatego właśnie jest często wybierana przez wiele firm.


Reklama zewnętrzna - definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna