Reklama w parze z drukiem

ch regionach świata. Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%. Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło

Reklama w parze z drukiem etykiety samoprzylepne

kolorach nie są określone jednoznacznie toteż

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata.

Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%. Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych). Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Normy dla etykiet

Etykieta reklamowa, lub po prostu , służą do oznaczania produktów. Większość etykiet musi posiadać atesty do użycia z produktami spożywczymi, więc nie można stosować przy ich druku szkodliwych substancji ani szkodliwych tuszy czy też kleju.

Muszą spełniać ściśle określone normy aby mógł zostać naklejone na żywność. Istnieją również inne rodzaje etykiety, które są dla użytku poza przemysłem spożywczym i nie są one objęte tak ścisłymi normami.


Metoda druku cyfrowego

Jedną z popularniejszych obecnie metod drukowania jest tzw. druk cyfrowy, który pozwala na drukowanie na przykład na nadawanie numerów seryjnych, które są niemożliwe do nadrukowania w druku offsetowym czy rolowym.

Druk cyfrowy to obecnie najczęściej wykorzystywana metoda również ze względu na wysoką jakość oraz stosunkowo niską cenę i możliwość drukowania niskich nakładów. Pozwala też na szybką zmianę parametrów drukowania lub obrazu źródłowego, co w przypadku innych metod jest niemożliwe do wykonania.