Terenowy marketing outdoor

swazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/ReklamaReklama zewnętrzna ,

Terenowy marketing outdoor

Reklama - opis z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Wykorzystywanie przyczep reklamowych

Wypożyczanie przyczep reklamowych jest obecnie bardzo często praktykowanie. Wprawdzie widok takich przyczep już nie na wszystkich działa mobilizująco, jednak dobrej jakości przyczepa reklamowa na pewno może skutecznie wpłynąć na podniesienie poziomu sprzedaży jakiejś rzeczy. Wobec tego przyczepy reklamowe są bardzo często wypożyczane i posiadają one na swoim wyposażeniu szereg potrzebnych sprzętów. Niektóre osoby decydują się także na posiadanie na stałe jednej z przyczep mobilnych.

Taka przyczepa jest potem wykorzystywana do reklamowania i przewożenia określonych produktów, a także do prowadzenia ich sprzedaży w różnych częściach miasta. Widać więc, że warto posiadać na swoim wyposażeniu przyczepę mobilną podczas prowadzenia działalności gospodarczej.